11 maj 2011

Intryck

















Har ännu inte kunnat sortera alla intryck från den härliga resan till London.

Vi lyckades få till en skön mix av kultur, upplevelser och shopping.

Ja, jag hittade mina Converse! Och en hel del annat fint som gjorde att min väska vägde mer än 20 kg. Tur nog slapp jag betala för övervikten.

Bilderna är tagna på Portobello Road och på Highgate Cemetary. Båda värda ett besök!

Tror att jag ska försöka göra ett bildspel här bredvid med fotografier från resan vid tillfälle. Om jag kan!


Jag återkommer snart, ha en bra kväll!

Lena

1 kommentar:

  1. Åhhh.. jag blir avis på skorna!!
    Och hela resan, låter som ni har haft det underbart :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...