28 maj 2011

Leker lite!


Leker lite med fotografierna och funderar över om jag ska lägga upp mina inlägg på nytt sätt.
Stort foto centrerad överst och sedan texten lika centrerad, nytt typsnitt kanske?

Provar såhär just nu!

Har varit och sett till att mamma blivit installerad i sin nya lägenhet. Och är därför lite mör i kroppen!
Hon lämnade av mej på kollo så jag kunde plantera några av mina VITA luktärtor och det var bara det jobbet jag hann innan man och dotter hämtade mej.
De hade varit i Mariefred på en konfirmation och jag tipsade dem om underbara Jerners Rum, en inredningsbutik där, med tanke på att det är Mors Dag i morgon!
Får se om de förstod vinken!

Tog mej naturligtvis en fotorunda i trädgården, äppelträdet är översållat med blommor, liksom jordgubbsplantorna och potatisen växer så det knakar!
Längtar till långhelgen då vi ska vara där en hel del.

Nu sitter jag vid datorn medan mannen ser på Championsfinalen och jag lyssnar på den, vi håller tummarna för ManU!


Ha en härlig lördagkväll!

Lena

1 kommentar:

  1. Jag får nog säga att det är liiiite jobbigt att läsa den centrerade texten då raderna blir långa och korta hela tiden. Kan du inte "vänsterspalta" texten men hålla bilden centralt? Som jag brukar ha det på min blogg, typ :)

    Jerners Rum är så himla bra. Det är tur jag inte kommer dit så ofta. Hade jag bott i närheten hade jag varit konstant PANK :)

    Ha en mysig dag!!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...