20 maj 2011

Nu måste jag...


...börja min inredning av balkongen!

Föreningen var här i veckan och tätade läckande fönster och tak så nu finns inga skäl till att vänta.

Jo, ett!

Min balkongsoffa är slut på lager!

Har lite svårt att få tid dessutom, helgerna är jag gärna på kollo och i veckorna är det så många andra "måsten"- ni vet säkert vad!

Idag mår jag så mycket bättre så ett kollobesök ska jag nog klara av, det är lika bra att vara sjuk där som hemma. Förhoppningsvis orkar jag jobba lite i trädgården också!

Ser fram emot besöket på Zetas!

Bild lånad av Riksförbundet Svensk Trädgård, fotograf Maria Sundqvist

Fredagskramar till er alla!
Lena



Lena

4 kommentarer:

  1. Her venter jeg på varmen som skal til for å like å jobbe ute i haven. Her blåser og er kaldt, derfor nytes en kald hvitvin inne istedet for på min herlige veranda i dag. Lykke til med jobbingen.
    Anki

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig balkongbild, sitta där och uggla med en god kopp kaffe, det skulle va nåt de!!

    VÄLDIGT snygg med böckerna sådär i färgordning :)

    Krya på dej!

    Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, då är det bara till att sätta igång med balkongen :D Härligt!!

    Idag tänkte jag kolla på trädgårdsfredag, efter att jag läst ditt inlägg om det så blev jag ju påmind om det igen. Laddad till max efter en eftermiddag i trädgården. Vad tror du händer... jo, teven går sönder :( Så nu sitter vi här.. utan tv. Får väl dra igång svt play.

    Ha en riktigt mysig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja göra lite fint på altanen. Den har blivit lite bortglömd känns det som.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...