29 maj 2011

Zetas




Har varit på den finaste handelsträdgården i trakten. Morgon startade med störtregn och svart himmel, men någon timme senare sprack det upp och solen sken vackert när vi gick omkring och lät oss inspireras på Zeta.

Åkte inte därifrån tomhänta förstås, tre vita pioner, ett vitt fänrikshjärta, och, inspirerad av Lotta ,en tovsippa! Nu står de på balkongen medan jag funderar var jag ska plantera dem på kollo!

Annars har dagen varit lugn och oplanerad. Mår fortfarande inte helt bra sedan min förkylning för någon vecka sedan, hostar mej igenom nätterna och håller både mej själv och familjen vaken. Imorgon blir det doktorn!


4 kommentarer:

  1. *puh* Jag är så lättad! Skönt att du inte glömt bort mig...var lite orolig där ett tag! ;)
    Zetas är ett ställe jag gärna skulle besöka...om det inte låg så långt från mig. =(
    Ha en fin dag!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag låter klokt!!

    Krya på dig!

    Stor Kram :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Tack för titten hos mig!
    Nä, jag har inte bloglovin, tidigare har jag gjort inlägg ca var tredje månad, det är först nu jag börjat skärpa till mig..Kanske får skaffa det sen.

    Zetas trädgård är ju underbart, brukade alltid besöka den vid Stockholmsbesök när jag bodde i norr.
    Här i Skåne finns det ju väldans många fina handelsträdgårdar, men faktiskt få som kan mäta sig med Zetas!
    Ha en härlig vecka, kikar in till dig igen!
    God natt och hoppas du slipper hostan!

    SvaraRadera
  4. Dit skulle jag jättegärna vilja åka det verkar vara helt underbart! Det är nog svårt att åka därifrån utan att ha med sig något hem:).

    Tack vad glad jag blir:)!
    Må så gott!
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...