13 mars 2013

Färgglatt ljus


Komplettering till mina gamla rosa ljuslyktor



Nejdå, jag är inte ett dugg påverkbar, jag kör mitt eget race vad gäller inredning och har jag bestämt mej för svart/vitt, rosa och turkos så är det det som gäller! Eller....

Jag börjar längta efter färg! Pastelliga, ljuva och lugna färger eller kanske ett fullständigt färgsprakande inferno?
Ja, hjälp, inte vet jag detta leder till...funderar på att köpa riktigt knalligt gult linne att sy en duk av till stora matbordet. Det skulle lullas med olika pastellfärgade vaser och lyktor.

Återkommer nog i frågan!


3 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Jag gillar också lite färg här o där. Grönt har jag gärna.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh, så vårigt och pastelligt! lOVELY!

    SvaraRadera
  3. Det hör våren till....Vi ska längta efter explosioner av pastelliga färger nu, vi behöver färgerna för att vakna till liv igen:-)

    Kram/E

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...