7 juli 2013

Det blev en dag på stranden...






Idag kunde man inte annat göra än att söka sig till vatten, vilken värme vi haft här!

Vi styrde bilen till ett naturreservat där man kan bada från en sandstrand eller klippor.
Jag föredrar att gå i från stranden, sakta så jag hinner vänja mej, medan maken helst chockar kroppen med ett hopp från en klippa eller brygga.
Vi gjorde bådadera och badkrukan Lena har alltså badat i kallt svenskt vatten för första gången på flera år!

Jag tror nästan hela Sverige har sommarsol idag, hoppas det fortsätter så!


3 kommentarer:

  1. Stranddagarna har man verkligen längtat efter! Ha det riktigt gott och njuuuut!

    SvaraRadera
  2. Jag undrar om hela Sverige haft fint väder idag? Vi har haft minst 26 grader och sol hela dagen. Det blev stranden för vår del. Dock var det bara 11 grader i vattnet (vinden från fel håll) så jag badade bara tårna och det gjorde ont. Oscar doppade sig två gånger!


    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! För oss blev det en dag på sjön.
    Men badkrukan Agneta har inte badat än...
    Idag blåser det ju en del så nu får vi fortsätta att jobba med växthuset.

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...