10 april 2013

Veckans bukett...


...en dag sen!

Tog bilden igår när solen var sådär härligt slösaktig med sina strålar och hela vardagsrummet ljust och varmt! Om man kisade lite, stängde ute uterummen, kändes det nästan som sommar inne. Ljuvliga tanke!


I kväll väntar vi hem make och pappa som varit i Skottland och spelat golf sedan i söndags. Han har fått spela på alla de där fina banorna som golfare drömmer om. St. Andrews, säger det er något? Det klingar bekant, inte mer, men maken är lyckligare än ett barn på julafton. Och det unnar jag honom verkligen.

Nu en kopp kaffe, till!


6 kommentarer:

  1. Vackert med blommor! Jag skulle hoppat in i min favoritbutik idag men glömde det.... det får bli en sväng i morgon istället :) Ha det bäst :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint med vita tulpaner.....har en bukett på min blogg jag också, hihi....härligt med solen som skiner in ;)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild! Jättevackert ljus!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. ALltid lika vackert med vita tulpaner.

    Nä, golf är inget för mig och inget jag känner till men en härligt nöjd make är ju alltid trevligt.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tulpaner är vackra och ännu vackrare blir det när solen skiner....snart...kommer...äntligen...värmen!!!!
    Ha en fin dag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vacker bild Lena och de där solstrålarna värmer rakt genom skärmen. Idag är det dock ont om solstrålar här i Skåne. Dimma och dis så långt ögat når, men det är ok det med. Jag och dottern ska ha bakdag hela dagen så då gör det inte så mycket med dimma. :)

    Jag kan tänka mig att resan har varit som en dröm för maken och att han kom hem med ett stort leende på läpparna. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...