31 juli 2013

Tre ord









5 kommentarer:

  1. Tre ord, som är otroligt sköna att höra!
    Glädjer mig för dig och hoppas att den känslan håller i sig lääääängeeee!!!
    <3

    SvaraRadera
  2. Åh,så härligt att höra:))) Tänk vilken berg och dalbana livet ändå är. Hoppas du får befinna dig där du är mycket mycket länge.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vad härligt Lena! Jag har läst ikapp och förstått att det börjar ordna sig till det bättre. Underbart, jag är så glad för din skull!
    Skånetrippen gjorde vi för ett par år sedan, det är så mysigt på Österlen. Apotekarns trädgård missade vi dock. Kan tipsa dig för framtiden om butiken Ting ut & Inne i Trelleborg, ett måste även för mig igen om jag kommer dit: http://www.tinguteoinne.se/

    Håller tummarna att du bara ska må bättre och bättre!
    Fortsatt fin sommar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så underbart härligt!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...