12 augusti 2013

Och så handlade vi liiiite....




 Fina butiken Floramor och Krukatös som jag hittade inte till förra gången jag var i Göteborg! Den ligger på gården där daMatteo har sin uteservering.


Två av dessa fick följa med hem, de med kopparinsida, förutom några andra småsaker.



Agnes  i trappan på Floramor och Krukatös



Himmelriket för en 15-åring. En butik vid Grönsakstorget som säjer Victoria Secret-dofter!


Jag är en otroligt dålig "shoppare"!  Och det kanske plånboken är glad för, även om jag ibland skulle önska att jag var mer generös mot mej själv. 
Göteborg har sin otroligt fina butik Artelleriet som jag gärna besöker, nu var jag där två gånger för att insupa inspiration. 
För det är just det den ger mej: inspiration att göra eget.

I dag har jag varit in till stan och handlat lite, få se om mina idéer fungerar. Jag återkommer med bild om det blir bra!





4 kommentarer:

  1. Den där blomsterbutiken är helt ljuvlig! Blev också glad när jag hittade den :-) De där små skålarna med metall på insidan fingrade jag allt lite på :-) Jättefina! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Shoppa kan vara kul men det är inte jätteofta det blir så mycket av med det. Finns roligare (och billigare) sysslor. Ibland är det kul när man hittar fina saker men hittar man inget så blir det lite antiklimax.
    Inredningssaker får inte vara dammsamlare hos mig. Jag gillar nämligen inte att städa så jättemycket.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ser ut att vara en butik i min smak :-) snygga inköp!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att vara en dålig shoppare:) jag gillar att gå i butiker och kika också sen funderar jag lite innan jag handlar. De där kopparna är väldigt fina som du köpte!

    Svar på din fråga om vad jag tyckte om bareminerals BUS hittar du i mitt inlägg här där jag skrev om denhttp://lifessilverliningandi.blogspot.dk/2013/07/forlanga-sommarfargen-med-bus.html

    kramkram Nilla

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...