24 januari 2011

Blocket


Nu får ni inte skratta åt mej!

Men jag har äntligen kommit på hur jag ska realisera mina drömmar!
Jag säljer det jag vill byta ut på Blocket!

Jag satte in en annons på vårt badkar som blev över när vi renoverade badrummet och har redan fått det sålt.
Det gav mej blodad tand, imorgon lägger jag ut soffan och vårt stora vackra ekbord. Jag vill ju ha VITA möbler!

Jag vet, det känns nästan komiskt att jag kommit på detta just nu. En enda sak har jag sålt på Blocket tidigare- dotterns barnvagn för 10 år sedan!

Bild från Gustavsberg.se

Nu fortsätter jag....kanske finns det mer att byta ut!

1 kommentar:

  1. Tillåt mig att småle då... :)

    Det är den bästa iden någonsin, vad tror du jag håller på med hela tiden?? P blir vansinnig!!!

    Rätta takter Lena!!

    Nu behöver jag inte känna mig så ensam som blocketfantast... :)

    Kram.

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...