5 mars 2011

En utmärkelse...och jag skickar vidare..

Fullständigt överraskande och oväntat har jag fått min första award/utmärkelse, med orden...
"Lena är väldigt kreativ och det är alltid lika spännande att se vad hon hittar på."





Tack, fina Anna, min svägerska som inspirerar mej så mycket! Trodde egentligen att jag skrev bara för mej själv, men jag BLIR glad för alla som hittar till mej!

Ett september barn
http://ettseptemberbarn.blogspot.com
Klicka på länken så kommer du till Annas fina blogg!

Nu är det jag som har den stora äran att överlåta en utmärkelse till fem fina bloggar som förtjänar uppmärksamhet. Mina val blir följande utan inbördes rangordning ...

Min lantliga dröm
minlantligadrom.blogspot.com


Ulrika drömmer om ett hus i Sörmland och innan drömmen besannas fyller hon lägenheten med lantliga fynd. Titta på vackra fotografier och njut av fin text!

MiTT SeTTe
http://mittsette.blogspot.com

Lisette är en kollega som haft sin blogg i många år- kanske har hon fler än 100 följare!
Lisette skriver om form och om livet med en liten dotter.
Jag älskar hennes mycket underbara formuleringar och att bloggen alltid visar vackert!
Den är värd att läsas av många!

Söders fix och trix
sodersfix.blogspot.com

Fru Söder har en blogg med en ton som jag gillar mycket. Bloggen visar vackert, inte bara sånt som hör hemmet till direkt utan också sånt som bara är!

Lantligt i Smultronbacken
lantligtismultronbacken.blogspot.com

Teres har redan fått en rad utmärkelser och kanske har hon fler än 100 följare, men jag tycker att hon förtjänar fler läsare ändå! I bloggen kan du hitta inredning, recept, vardagsbetraktelser och fina fotografier från hennes hem. Läs!

Los Agnes
losagnes.blogg.se

Naturligtvis måste min dotter få en award för den fina fotobloggen. Jag tänker att hon har ett "fotoöga" som jag inte alls har, hon kan se vackert i det andra inte uppfattar. Utöver vackra fotografier beskriver hon en vardag som en snart tonåring lever i. Vill vi veta vad barn tänker kan den här bloggen ge insikter!



Reglerna för Liebster Award är enkla:
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare.
Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg.
Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award.
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig, och fem av hans / hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Lycka till! Lena

4 kommentarer:

  1. Men åh! Gulliga du! Min första award!

    Vilken lördag detta blir!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så otroligt mycket av utmärkelsen! Jag blev så glad :)

    Stor kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Tack fina Lena, visst blir jag glad;)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för den fina Awarden. Så otroligt glad jag blev av dina fina ord, det värmer verkligen och vilken start på lördagen jag nu fick.

    Många kramar Teres

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...