7 februari 2011

Kommentarer


Blir så otroligt glad för varje kommentar, jag som egentligen både skräms och nästan skäms för att andra läser och tittar på det jag tänker och tycker om. Tack snälla ni!

Jag tycker mycket om det Gunilla Allard gör och särskilt hennes Cinema. Skulle gärna vilja ha. Hon har också gjort fina kök för Marbodal som jag önskade för några år sedan när vi planerade att göra om vårt kök. Det stupade på att vi aldrig fick tag i bra hantverkare (känns det igen?) och vi gjorde en lightrenovering. Vi behöll planlösningen och stommar och New Kitchen fick äran att byta skåpluckor, göra lådförvaring, byta kakel, diskbänk, bänkskivor och bygga köksö. Vi är glada över köket, men tänk om jag fått köpa Gunilla Allards...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...