23 mars 2011

Så fint


Vad tycks om dessa ljusstakar från nätbutiken Inreda.com?

Läste någonstans att svart/vitt är den nya inredningstrenden!

Och jag som inte är ett dugg trendkänslig, går mina egna vägar...

..är fullständigt såld!
Vad jag än ser, ser jag bara svarta och vita inredningsdetaljer till mitt vita storstadshem. Bort med det turkosa!

Måste ändå försvara mej lite; sedan många år tillbaka har mina köksskåp bara innehållit porslin i dessa färger, så helt nytt är det väl inte?!

Kramar till er alla, en härlig onsdagsmorgon!

Lena

1 kommentar:

  1. På vår bottenpla är det mycket vitt med svart som gäller. Det är en bra grund :) Jag älskar vitt. Sen får det gärna komma in en och annan färgklick. Det behöver man :) Så lite rosa är här också nu. I köket är där lite grönt i gardinerna osv.. Sen på ovanvåningen är där mer färg :)

    Jag trodde den nya trenden var mer trärent? Nu efter allt vitt.
    Men de där trenderna, dom åker berg och dalabana. Det är nog bäst att hålla sej till det man tycker om helt enkelt :D

    Ljusstakarna är jättefina.

    Ha en mysig dag, hoppas du också har sol idag.
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...