10 mars 2011

Sovrum


Nej, detta är inte vårt sovrum.

Men ett fint sovrum!

Idag eller imorgon kommer heltäckningsmattan till vårt sovrum och jag är så nyfiken på hur den kommer att upplevas- för mörk, för ljus eller helt perfekt?

Och...mätte vi rummet rätt så den passar?

Igår köpte maken en TV till rummet, en helvit.
(Jag vet, man ska inte ha TV i sovrummet, men vi ser sällan på samma program. Jag ser gärna på inredningsprogram, förvånande eller hur, medan makens favoriter är sportprogrammen. Och ofta krockar de!).

Sovrummet börjar ta form...men det är en bit kvar!
MålarTom har en vän som ska hjälpa oss med golvlisterna. De är lite komplicerat, då vi utmed två väggar har utanpåliggande rör som måste byggas in.

Men snart så...hoppas jag kunna visa bilder på vårt nya, fina sovrum!

Se det som vackert är!


Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...