19 april 2011

!!!


För de som inte förstod mitt senaste inlägg, några av er har nog anat vad jag pysslar med!

Vill också här passa på att tacka för alla fina kommentarer, de gör min dag!

Håller på att provgjuta betong, jag vet egentligen inget om hur man gör- kanske är det för kallt ute än? Eller tar det bara längre tid för betongen att brinna då?
Köpte nya siliconformar igår, rosor och stjärnor- hoppas det blir bra!

Nåväl, jag har provat i alla fall, och funkar det så är det bara kul.

Igår var jag också inne på Stadsmissionen och letade efter ett silverfat med rikt ornamenterad kant, jag vill gjuta ett betongfat med hjälp av en sådan. Just igår fanns inget jag ville ha, men jag fortsätter hålla utkik efter ett sådant.

Önskar oss en solig tisdag. Min sista arbetsdag denna vecka! Hurra!

Lena

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Det låter så roligt med betonggjutning men jag är lite feg för att prova, har fått för mig att det är svårt... Ska bli spännande att få se resultatet sedan! =0)
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Efter den inspirerande förklaringen känner jag att jag bara måste testa! =0)
    Tack för tipsen.

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...