3 april 2011

Makens kuddar

Ett sista inlägg innan helgen är slut!

En helg med vänträff, kollobesök, måleri, städ och röj, samvaro med familjen, goda måltider,bubbelbad, storhandling och ingen motion den här helgen heller!

Här är de svart/vita kuddar maken valde på IKEA. Han hade tänkt dem för sovrummet, men de blev kvar i vardagsrummets VITA soffa!

Här syns också en bit av den turkosa väggen. Den fortätter genom ett hörn fram till ett fönster.

Jag målade så en gång för att markera vår matplats, hålla ihop den, i den öppna planen på entrévåningen. Övriga väggar är vita.

Nu har vi flyttat om alla möbler och matplatshörnan har blivit tv/soffhörn, matplatsen finns nu där vi förut hade soffa och arbetsplatsen är helt borttagen.

Måste ordna en annan hörna för allt pysslande och målande- har idéer, som alltid, men lite annat att göra först!

Nu ska ju den turkosa väggen väck! Så skönt!

Njut av helgens sista timmar!

Lena

2 kommentarer:

  1. IKEA-kuddar minsann, dom känner jag inte igen (man är nästan stammis på ikea haha), måste kika lite extra nästa gång jag är där. Mysig blogg :)

    SvaraRadera
  2. Den svartvita kudden är ju en klassiker! Har sneglat flera gånger på den när jag varit på Ikea, kanske blir ett köp någon gång!
    Oj, vad mycket du hunnit med i helgen!
    Irene

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...