31 maj 2011

Dillpion...nej...

..detta är en Herrgårdspion!

Surfade runt på nätet, jag ville veta hur jag skulle kunna föröka min dillpion, kolla om man kan ta fröer, jag ville dela med mej till några av er...

En Dillpion har tre pistiller, en Herrgårdspion fem! Min har FEM och är alltså en Herrgård! Jag som trodde jag hade en raritet- på Zetas kostade Dillpionen 495 kr!
Har presentkort kvar som gäller där, ska jag lyxa med ett inköp?

Vilken underbar dag vi haft idag, strålande sol och runt 25 grader! Nu hoppas jag att detta håller i sig inför långledigheten.

Ha en skön kväll!

Lena

1 kommentar:

  1. Din kommentrarer värme så. Tack!! :) Nu är huvudvärken borta, men jag känner mej helt död i kroppen. Medicinen tar kål på en. Så jag längtar bara efter en ny, piggare och bättre dag :) Förhoppningsvis kommer den redan imorrn.

    Vi kan kalla din pion för dillpion, jag trodde också det var en dill. Fin som snus är den iaf, om så än i sitt Herrgårdsnamn :) Jag har hört att dillpionen är dyr och ganska svår att få tag på.. Om du inte hittar ngt annat osm du hellre vill ha så tycker jag absolut du ska satsa presentkortet på en DILLpion. Du kommer göra området avundsjuka.. hihi.. :D

    Ha en mysig kväll!!
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...