27 maj 2011

Inte mitt sovrum...


...utan en skyltning i London!

Gick förbi en sen kväll, tror det var på Oxford Street, när detta skyltfönster dök upp.

Det ser så ostylat ut att man kan tro att någon snart kommer och lägger sej i sängen....

Nästa gång jag kommer till London ska jag spendera tid i inredningsbutiker. Också!

Nu är det fredag och en härlig helg väntar. Jag ska agera flytthjälp och som vanligt ska vi försöka få tid till att åka till kollo och se till trädgården.
Det har regnat en hel del i veckan och varit växtvarmt så odlingarna mår nog bra!
Säkert har även gräsmattan fått nya maskrosor, när jag lämnade i söndags hade jag tagit bort allihop, men de är ju envisa!

Ha det fint alla fina!

Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...