4 maj 2011

Knubbig


Så här vill jag ha tulpanerna!

Vita, låga och knubbiga!

Har dem på två ställen i trädgården, ska nog rädda dem till nästa vår.
Däremot kommer jag ta bort de höga, rangliga tulpanerna när de blommat klart. Kanske tar jag in dem som snittblomma...om det går, har hört att de faller ihop genast! Någon som vet?


Nu har det varit grått och trist några dagar, det har till och med snöat!
Tänker ändå att det är bra, bra för trädgården på kolonin, även om jag är orolig för att det varit lite för kallt- och än dröjer det innan jag kan dit och titta!

Får skicka dit mamma så hon kan rapportera till mej!

På jobbet väntar finbesök från Italien, ska bli riktigt roligt!

Ha det gott allihop!
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...