11 maj 2011

Mitt i natten!


Har just kommit hem från en underbar londonresa och försöker varva ner för att kunna sova genom att läsa bloggen och alla härliga kommentarer!

Tack för att ni tittat in! Längtar efter att få läsa era!

Ger er ett foto från Kensington Roof Garden som vi besökte i måndags.
Helt magiskt att gå i en trädgård mitt i centrala London sex våningar upp i ett "vanligt" hus.

Nu är klockan 1:28 och jag måste krypa till sängs, idag är det arbete
igen!


Skriver mer senare idag!

Ha en varm och skön onsdag!
Kramar/ Lena

5 kommentarer:

  1. Welcommen hem! ;)
    Vad kul att du fick komma till trädgården, precis som du ville :) Hopaps du har mer att visa upp därifrån.
    Kul att du är hemma igen, längtar efter fler inlägg :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!! Vilket ställe:) vill se mer!

    SvaraRadera
  3. ååh London.. dit vill jag också åka :)
    Härlig bild!

    Kram
    Tiina

    SvaraRadera
  4. Så otroligt vackert...ser ju ut som om du varit i Asien i stället för London!!!!!!! Ha de gott/EvaMarie

    SvaraRadera
  5. Nu blir jag sugen på London... igen! Vi har pratat om det sååå många gånger här hemma så nu får vi nog snart göra slag i saken. Jag har en lång lista med inredningsbutiker jag vill besöka, tror dock inte mannen är lika intresserad :)
    Trevlig helg!
    Irene

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...