6 maj 2011

Någon som undrat?


Mitt balkongprojekt ligger nere just nu.

Trodde föreningen skulle vara snabbare att fixa läckande fönsterbågar och glastak, men det ser ut att dröja och därför får mitt inredande också dröja.

Letar runt efter inspiration då och då i alla fall och hittade denna Hanging armchair, modell 1900, från franska företaget Fermob.
Den finns i hela 24 olika färger och kostar 3290 kr hos Svenssons i Lammhult!

Den passar inte på balkongen, men oj, vad fin den skulle vara i ett av äppelträden på kollo.


Ha ett bra avslut på veckan, kära ni! Själv packar jag!
Kramar/ Lena

2 kommentarer:

  1. Åh, så imla fin :) Jag hade också kunna tänka mej en sådan i äppleträdet :)

    Ha en mysig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin! Lammhult ligger i mina barndomstrakter i mörkaste Småland och jag kör förbi där ibland. Har för mig att jag sett den otroligt vackra stolen i fönstret... =)
    Önskar dig en fin helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...