24 maj 2011

Regnmätare


Min fina, fina regnmätare på kollo som ännu så länge inte mätt upp särskilt mycket regn!

Köpte den på Trädgårdsmässan för några månader sedan men den har ganska nyss fått flytta ut.

Matglaset är av GLAS och jag har varit rädd för att det ska vara kallt så vattnet fryser och glaset spricker! Den risken är väl över nu? (köpte ett extra glas!)

Önskar varje gång jag kommer till kollo att det ska vara bräddfyllt!

Verkar enligt alla prognoser att den kan vara det nästa helg (hoppas jag kan komma dit en sväng, är lite upptagna med annat).

Tisdagskramar/ Lena

2 kommentarer:

  1. Superfin regnmätare :)
    Vi får verkligen hoppas att frostvädret är över för denna gång. Jag hörde på radion imorse att vi nog inte skulle få mer kyla nu. Kanske längre norrut isf. Just det, det var Bo Rappne (eller vad han trädgårdsmästaren i Äntligen hemma nu heter) som trodde att frosten var över och det var fritt fram att plantera och så ute nu :)
    Jag hoppas han har rätt :)

    Ha det så bra!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen ovanligt fin. Jag gjorde ju min egen för att jag inte hittade någon snygg till rimligt pris.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...