5 maj 2011

Undersökning


Är lite nyfiken på vilka som läser min blogg, statistiken visar på fler och fler och jag vill så gärna veta hur ni hittar hit.

Känner mej fortfarande som en nybörjarbloggare, det var mindre än fyra månader sedan jag började blogga och förundras över att ni vill läsa!

I marginalen till höger finns en undersökning där du kan klicka på vem du är....klicka i cirkeln som passar just dej bäst!


Stilla min nyfikenhet, snälla!
Som tack bjuder jag på ett foto av en pingstlilja som växer rart i en av kollorabatterna!
Lena

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!!

    Det är så roligt att det går bra för dig och din blogg, har sett att du haft mer än 60 besökare en dag!!

    Stort grattis från mig, besöker din blogg varje dag med stor glädje!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte svara i din undersökning, men inget stämde precis. Jag hittade till dig tack vare att du skrev en kommentar hos mig. Och det är jag så glad för!

    Trevlig torsdag!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Jag kallar mej numera din bloggvän :D

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...