16 juli 2011

Loppisfynd

Nu står de där!

Har flyttat runt dem ett tag, provade att ställa dem på stegen i entrérabatten, men de är för stora och riskerar att falla ner vid minsta vindpust!

De är också för stora för att vara dekor på ett bord och nu har de hamnat i en rabatt!
Hos pionerna står de just nu, på den svarta flisen. De får stå där ett tag- kanske hittar jag en bättre plats sedan.


Marina, visst är det Liten Kärleksört, Sedum cauticola, jag har i stenpartiet! Med din hjälp har jag snart namn på det jag har i min trädgård. Gillar det! Och stort tack till dej!

Ha en fin lördag, söta ni!





3 kommentarer:

  1. Dom är superfina dina flaskor. Sen kan du ju sätta en fin gren i ngn av dom och hänga prismor där i :) Eller till påsk, påskris med fjädrar eller ägg.
    Bra fynd!

    SvaraRadera
  2. Det är väl bra att man kan hjälpa varandra här i bloggvärlden.

    Fina flaskor!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken ovanlig form den högra har. Läckert att ha dem där, jag tycker de passar på flisen.

    Kram Teres

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...