16 oktober 2011

Hötorgsrosor


Hur länge kan de vara fina hos mej?

Köpte rosor på Hötorget igår för 20 kr! Ännu så länge är de vackra, men rosor och jag har ett komplicerad förhållande och de brukar packa ihop efter någon dag. Håll tummarna för att dessa vill förgylla matbordet några dagar i alla fall!

Nu ska jag måla färdigt väggarna innan vi åker på Young Art-auktionen. Hoppas vi kan  ropa hem Samuels verk. Stora tavlan skulle få sin plats på en av de nymålade väggarna! 


Tack fina ni, som kommenterar så flitigt här, det är ni som ger mej inspiration att skriva och göra. Ha en underbar söndag!





3 kommentarer:

  1. 20 pix, det var billigt..superfina!
    Håller tummarna att du kammar hem tavlan!

    kram

    SvaraRadera
  2. Mina rosor - de "gamla" som jag fick gratis - höll hela helgen. Så dina kommer nog att hålla ett tag.
    Duktig kille, den där Samuel!

    Ha en skön söndag!
    Kram Elle

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...