27 oktober 2011

Hurra, jag vann!


Nyfiket gick jag in på Trädgårdsmakare  Hillevissans blogg nyss. Jag visste ju att hon skulle dra vinnaren av den fina Perennaboken som jag så hett önskat mej...

Vinnaren är jag!

Glad, glad, glad!!!


När du ändå tittar in på Hillevis blogg villl jag puffa för att man där kan lista sig i "Zonindelning av Bloggare med odling eller grön inspiration...en Garden Lovers Club".


Min dag kommer, trots den envisa förkylningen, bli fin. Jag önskar dej detsamma!




5 kommentarer:

  1. Stort grattis! :-) Och kul, för nu hittade jag till din fina blogg :-) Ska kika runt lite mer...

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Heeeej Lena!

    Åh vad glad jag är att det blev du som vann! Stort grattis, jag är övertygad om att denna lilla bok-juvel hamnar i rätta händer:-)
    kram H.

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!...alltid lika skoj med fina priser i bloggtävlingar ;)

    Kram F

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...