14 oktober 2011

Nordic Shine

 Den som en gång var blå...


...och som jag skrev om i ett av mina första inlägg,  har äntligen fått bli svart.

Sedan i februari har den legat halvt glömd i ett skåp, men inte längre.

Den här ska få stå på det vita högblanka soffbordet!

Nu är det härlig fredag och alldeles strax ska vi äta middag på restaurang i stan med fina vänner.

Ett bra sätt att börja helgen, en helg som är ganska fri från måsten. Kanske ska jag måla väggar i arbetshörnan, köpa nytt matbord om Blocketköparen hämtar vårt gamla, ta en kort tur till kollo, gå på mässa eller bara vara!

Skönt att inte veta nu!


Uppdaterat: Nu kan man hitta till sidan där jag skriver om Nordic Shine första gången genom att klicka på "mina första inlägg" i första meningen!

8 kommentarer:

  1. Jättefin ljusstake kul när man kan göra om gammalt så det blir som nytt ;) Här blir det också restaurangbesök ikväll, himmelskt gott (hoppas jag) med tapas! Ha en underbar kväll och helg!

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Grymt snyggt!!! Både att den är svart men också själv ljusstaken - härlig design. Kom på att jag har en 5-armad ljusstake i källaren.... fniss... blir till att måla lite svart i helgen :)
    Värst vad du ligger i och bloggar - härligt! Roligt att så här på fredagen, läsa ikapp sig och se vad andra haft för sig i veckan. Min vardag går så attans fort!! Jag brukar träna direkt efter jobbet för att hålla mina axlar i schack, och är då hemma sent och sedan mat och... ja du vet :) Men idag tog jag en bonusdag och då blir det mer bloggtid :) Ha en jätteskön helg, kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ah! Vad snygg den blev :) För ljusstaken är ju så himla snygg i designen. Har en själv i vitt/natur. Men den blev ju kanon i helsvart också. Bra sak som ger mycket ljus på liten yta :D

    Ha en härlig helg, vad du än hittar på!!
    Kraaaam!!

    SvaraRadera
  4. Jättefin!
    Här blir det laxgryta lite senare. Sonen ska träna först så vi väntar till han kommit hem igen. En flaska vitt är inköpt och det blir soffmys. Tyvärr ska jag jobba några timmar i morgon så helgen kommer kännas kort men det får gå.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Riktigt läcker, jag fick inte upp länken men kan ana att du gjort en bra grej genom att måla om den. Snyggt..

    kram på dig o ha en skön helg

    SvaraRadera
  6. Trevlig helg till dig Lena och din familj!
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  7. Så läcker! :) Ljusstakar tenderar att se ganska lika ut men denna var nog bland det vackraste jag sett. Så fin! :)

    Vad mysigt med restaurangbesök med fina vänner. Hoppas ni hade en fin kväll. :)

    För vår del blev det biomörkret igår kväll. Det var mysigt det med.:)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Så snygg och jag kan se det framför mig, det svarta mot det vita. Hoppas du får en underbar fixar helg.
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...