31 oktober 2011

Rozanne

Det är november imorgon!

På min väg hem från Vårdcentralen (sjukskriven för förkylning!!!) gick jag förbi grannhuset för att titta till de vackra nävorna. Och visst fanns de där förstås, i mängder.
Svåra att få på bild, det blåser soliga varma vindar här idag, inte precis ett väder man kan förvänta sig denna sista oktober.

Som sagt, jag blir hemma några dagar till och det är inte höstlovslediga dottern så glad för! Hon vill ju ha huset för sig själv förstås utan sällskap av en sliten mamma.
Idag har hon haft några vänner här och medan jag förpassades till övervåningen bakade de macarons. Så fina och goda! Ska fråga om jag får låna ett foto och visa er vid tillfälle!

Kramar till er alla, nya och gamla besökare!

2 kommentarer:

  1. Usch då! Kanske någon sorts influensa du fått, inte "bara" vanlig förkylning.

    De där kakorna har jag aldrig gett mig på. Har fått uppfattningen att de är svåra, eller?

    Jättefin Rozanne!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Rozanne är obetalbar. Mina exemplar bara blommar och blommar och blommar. Krya på dig!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...