3 november 2011

Här är de!


 
I ett fantastiskt hem i Italien!

Kollade runt på Sköna Hem efter inspirationsbilder, vilka som helst egentligen. Hittade denna artikel om ett danskt par som köpt och byggt ut ett helt otroligt vackert hus i Italien. Läs den här!

De har mina favoritstolar Eames DSR stol i svart. Jag var först säker på att jag ville ha vita stolar, men har kommit fram till att svarta passar oss bättre!

Var i kontakt med en av nätbutikerna igår  och leveransen är 12-16 veckor! Jag vill inte vänta så länge och ska kolla runt hur leveransen ser ut på andra ställen!

Ha en fin torsdag!



1 kommentar:

  1. Hej där :) Härlig inredning! ja, det finns mycket fint att titta på och inspireras av :)

    Så fint du fått det på din blogg! Personligt och charmigt :)

    Ha det så gott :)

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...