8 december 2011

Fluga

Trött?

Alltså, det är INTE rätt säsong för en fluga nu. De ska sova sött någonstans där det är varmt och vakna till vårens solstrålar.
Den här fanns på min balkong i söndags. Visserligen är balkongen inglasad, men det är INTE varmt där.

Nu är det härlig torsdag och ännu en dag på jobbet väntar, tänk vilken tur jag har som har ett arbete att längta till! 
Och jag är inte den enda som längtar dit. Enligt en medarbetarenkät har vi högst NMI (Nöjd Medarbetar Index) i stadsdelen!


Önskar er alla en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Oj fluga, jag håller med dig Lena. Inte vill vi se flugor i december =)

    Trevlig torsdag
    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  2. Men samma här! Igår hade jag en envis en i matrummet och i sovrummet trivs dom också bra!
    NU ska dom väl ändå inte vara i farten!!
    Kram och ha en himla fin dag!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, lite tokigt är det när de vaknar till i fel tid. Verkligen kul att längta till jobbet :-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Jag dödade en mygga imorse....

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för titten hos mig!
    Måste bara säga att du har en helt underbar header :)
    Ja här hemma finns en o annan fluga kvar oxå...
    Proffsigt foto!
    Ha en fin kväll//Marie

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...