14 februari 2012

Rosa


Foto: Nina Broberg/IKEA Livet Hemma

Denna dag passar det väl fint med en rosa miljö och särskilt som jag i söndags skrev att jag kanske borde skaffa lite rosa accenter. Kanske inte så här, det är lite väl sockersött för min del, men på fotot finns något jag tänkt köpa hem.
Benbockarna skulle jag använda till ett odlingsbord, ångrar lite att jag inte köpte dem i söndags. Det börjar bli dags för omskolning av chilin och då behöver jag mer odlingsplats.
   Benbockarna och en bordsskiva från källaren skulle bli fint.
Ballerinorna skulle också kunna få komma hem till mej (jag ser att de inte är rosa).
Lilla vasen på golvet har vi i personalrummet och jag kan njuta av den där.


Nu åker vi till pappa med AllaHjärtans Geléhjärtan!




4 kommentarer:

  1. Ja, där finns en hel del på den bilden att gilla. Det trots att jag inte är så förtjust i rosa egentligen. Hos eller på andra men inte på eller hos mig.

    Kram på alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild! Den där rosa var ju bara så läcker! Den bjuder på en föraning om den härliga våren som komma skall!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild! Jag tycker just den skira rosa färgen kan vara vacker om man har den i rätt element och med saker som väger upp det söta.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Tycker bilden med de dimmrosa detaljerna är ljuvlig, inte alls för sockersött.
    Ha en riktigt fin och lugn allahjärtansdag.
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...