14 mars 2012

Ranunkel på balkongen


Vår

Oj, oj, idag är jag riktigt trött. Inte nog med allt ståhej kring flytt, jag har också bytt arbetslag denna vecka. Det är roligt, förvirrande, ansträngande och spännande!

Här har vi firat lillördag med att äta tacos, dottern hade maten klar när vi kom hem från en inköpstur till byggmarknaden. Vi äter ALDRIG tacos under veckorna, så det kändes faktiskt som lördag eller kanske fredag kväll...

Det var mörkt när vi kom hem och jag kan inte riktigt se hur ranunkeln i min vårplantering mår. Den ska klara någon minusgrad och jag tror det kan ha varit flera minus i natt...Får titta närmare i morgon!



3 kommentarer:

  1. Lyxigt med färdig middag klar när ni kom hem - så skulle jag vilja ha det varje dag :) Kanske dags att skaffa hushållerska? i alla fall när det är trädgårdstid :)
    Förstår att ni köpt hus? Försökte hitta info om detta här hos dig, hus med trädgård? Spännande i så fall :)
    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara mysigt att ha "låtsas" helg mitt i veckan. Eller ska man kalla det vardagslyx kanske?Gott med tacos om det inte blir för ofta. Här blev det thaisoppa idag. Gott!

    Hoppas din ranunkel klarat sig bra.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Byta arbetslag, nu, varför? Lite nyfiken bara :)
    Vi åt också tacos för ett tag sen så där mitt i veckan och min 3årings kommentar på det; får vi lördagsgodis sen också?! :)
    Tänk vad man kan bli "inrutad", hihi.
    Hoppas allt går bra med visning husköp och det hela :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...