25 april 2012

Chill

Olagligt...

...fast ni vet nog vad jag tycker om det!


3 kommentarer:

  1. De är sanna konstärer!! På ett sätt synd att det är olagligt...

    Ja, klätterros... Jag köpte min förra sommaren men satte den för skuggigt, nu är det flyttad och nerklippt, inte allt på samma dag. Nu återstår och se om den tar sig eller dör...

    New Dawn ska tydligen vara en relativt lätt klätterros... Värt att testa iaf!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det tog ett tag innan jag fattade vad du menade..så trött i bollen!

    kramen

    SvaraRadera
  3. Underbart! Den där pippin förgyller ju bara miljön och tillvaron för den som passerar den tråkiga orangea väggen:-)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...