20 maj 2012

Ok, här kommer de!



Idag har visning av kollo varit och någon önskade att jag skulle länka till annonsen, så varsågod, här hittar du den!

Det var en liten skara intresserade där OCH min mamma. Jag tror att det var bra för hon kunde berätta om blåbärsbuskarna, pionerna, plommonen, sparrisen, hallonen och allt annat fint i trädgården.
Enligt mamma var där en familj där kvinnan påminde om mej- "hon verkar gilla samma saker som du, det vore roligt om de köpte!".

Och så är det förstås, det bästa vore om de som köper kommer att njuta på samma sätt som vi gjort där och fortsätter tanken om det vita, lite shabbiga, huset.


Idag har det varit en helt fantastisk varm och solig dag. Vi har varit till Stadsmissionen och lämnat en hel del saker. Bland annat har jag skänkt iväg en stor del av min skosamling. Jag har också fotat diverse saker som jag ska sälja på Blocket. Två gamla pendyler som inte fungerar finns med där,  jag tänker att någon samlare kan ha glädje av dem, om inte annat för att använda delar. Jag säljer också barnböcker, en del leksaker och Agnes sängmöblemang. Jag sätter priset lågt- det viktiga är att det kommer till någon som vill ta hand om våra saker hellre än att slänga dem i grovsoprummet eller skänka iväg. Det vore roligt om jag får så mycket att det kan betala Agnes nya säng.

Jag tog en liten fixapaus mitt i allt och tog med kaffekoppen ut på gården, nog fick näsan sig en liten bränna. Vädret ska fortsätta såhär nu ett tag, skönt!

Ha en fortsatt fin söndag!








6 kommentarer:

  1. Ett sådant litet paradis! Hoppas den som köper har vett på att förvalta det, så gulligt som det är!
    Håller tummarna att ni får bra betalt också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu kommer värmen! Vilken pärla ni säljer. Hoppas ni får många intresserade.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. å kul att få se det!
    Vilket väder, jag hoppas du haft det minst lika bra som jag idag!

    kraam

    SvaraRadera
  4. Det ser fint ut på bilden så det ska nog inte bli svårt att få sålt. Tror jag.

    Här har varit fint väder idag så jag har också solat näsan en liten stund.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart ställe du har. Kollo är så mysigt och jag önskar att vi kunde behålla vårt med, men när man har hus så är det svårt. Tror inte det blir några problem med försäljningen.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Vilket fint ställe, det kommer säkert att säljas snabbt.
    Ja, vädret är underbart! Äntligen kommer värmen! Igår var det premiär på utomhusbad:)
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...