3 maj 2012

Tate Modern, London

Turbinhallen


 Vi var lite kulturella också i  London och vi var på Tate Modern. Trötta efter att ha irrat runt i ett hällregn (kartläsaren hade lite svårt med höger/vänster, upp/ner, nej det var inte jag. Säger inte vem!) var vi nöjda med att se  permanentutställningarna. Såhär i efterhand är det synd att vi inte såg  Damien Hirst.







Man kan alltid diskutera vad konst är och en del installationer kände jag mej ganska tveksam inför, andra gav stor inspiration!

Någon som tilltalar dej?


1 kommentar:

  1. Allt tilltalar:-)

    Hahaha...sitter här å skrattar för mig själv!
    Koordinationproblemen kanske kommer av att de har vänstertrafik:-)
    Man kan ju bli knasig av omgivningen...hihi.

    Läckra bilder! Förstår att ni haft en superhärlig resa, men jag tycker nog lite som du...skönt att komma hem till verkligheten med rutinerna.

    Tack för allt ögongodis:-)
    Kramen!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...