26 juni 2012

Skuggor

På matbordet i vardagsrummet

Blir så glad av alla underbara skuggor solen gör i vårt hus även om det de senaste dagarna inte varit alltför ofta.

Här har det varit ett riktigt trist väder, igår öste regnet ner hela dagen, inte förrän sent mot kvällen slutade det. Inatt föll också ett stilla regn och under dagen har det spöregnat till och från.

Jag är lite orolig för min krukodling, krukorna är riktigt vattenmättade. Några mindre krukor har jag lagt ner på sidan och hoppas på att det har hjälpt till. Nu lovas några regnfria dagar och jag hoppas verkligen det stämmer.

Nu är klockan sen och himmelen är olycksbådande svart på sina ställen, så jag undrar hur väl prognoserna stämmer!

Kramar till er alla!




1 kommentar:

  1. Idag visar sig solen från sin bästa sida hos mig, hoppas du får lite du också!

    kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...