18 juli 2012

Greklandsskor

Fint fynd från Ullared

Ja, dessa måste jag träna på att gå i! Höga klackar och jag går inte riktigt ihop just nu, lågklackat passar oftast bättre.

För några år sedan var jag helt bekväm i att gå högklackat och min skogarderob var välfylld.
Vet inte vad som hänt på senare år, men jag håller mej oftast till skor som har närkontakt med marken jag går på.
Synd, för det kan vara riktigt snyggt med sträckta ben på höga klackar till en fin klänning.

Nu har jag i alla fall köpt mej klackar som jag måste träna på att gå i. Jag ska trippa omkring i dem på kvällarna i Skitahos och känna mej lång! Bredvid min fjortonåring som vuxit om mej för länge sedan!


5 kommentarer:

  1. Snygga, men se upp för trottoar kanterna bara. Särskilt när du är lite ovan..jag kan knappt föra mig i klackar, ser hur rolig ut som helst!

    kram

    SvaraRadera
  2. De där skorna är absolut snygga men jag kan inte gå i sådana. Måste ha markkontakt. Har aldrig tränat på det heller så det är kanske inte så konstigt. Har problem med både nacke och rygg så jag behöver ha bra skor, nära marken.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd, jättesnygga kram

    SvaraRadera
  4. Skiaths vore inte helt fel nu! Och skorna var jättesnygga! När jag jobbade som frisör hade jag alltid högklackade skor, här i Simrishamn är det lite svårt med all kullersten...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhåå.. vilka finingar :D Du kommer gå och vara skitsnygg och lång i Grekland. Också måste du köpa mascaran jag tipsade om, så kommer du känna dej extra snygg och glammig också :D

    Jag klickade hem ett par klackisar igår från Friis&Company. Är såååå sugen på att få hem dom. Dessutom hittade jag ett par andra snyggingar som jag kanske beställer hem också. Jag, skor och väskor.. Kan man liksom få för mycket av det goda?? ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...