12 augusti 2012

Hej igen!



Nu är vi hemma igen, dottern och jag, efter en underbar vecka på Skiathos.

Vackra, pittoreska Skiathos som jag gärna besöker igen.

Ni som följt mej via Instagram vet att vi åkte på en båtutflykt till Skopelos, MammaMia-ön.
Jag har hört talas om det där riktigt turkosa och smaragdgröna vattnen och på Skopelos kunde jag äntligen få bada i dem!

Annars har vi bara varit på "vår" strand eftersom den närmare 40-gradiga värmen uteslöt tanken på utflykter till andra stränder.
Det kanske verkar som om det varit i varmaste laget, men med tanke på den svala stockholmssommaren har vi bara njutit av solen och de avsvalkande baden. Och för att inte tala om de mysiga pratiga stunderna på balkongen innan middagsbesök på restaurang, eller avslutning av natten med spel och mera prat på balkongen...så lyxigt att bara få vara tillsammans!

Nu går tvättmaskinen för fullt, på eftermiddagen ska vi fira syster och sedan ska jag ladda inför jobbstart.


Ha det fint idag, hoppas kunna ägna en del av kvällen till att läsa era inlägg så jag vet vad ni gjort i veckan!


7 kommentarer:

  1. ja tack, där vill jag gärna plumsa i. Får väl nöja mig med kyliga Västerhavet..
    Kul att du är tillbaka!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken bild...nåt du kan drömma tillbaka till när vintern rasar som värst.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Helt underbart! Förstår att ni njutit av värmen iaf.
    Välkommen hem och ha en bra start på veckan, kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Helt ljuvligt!!! Och så mysigt att bara vara ni två:)
    Ha en fin start på veckan nu, brun och utvilad:)

    Kram från en aning trött och blek Milla...;)

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem igen!
    Ser vackert ut med det fina vattnet.

    Ha det så bra och lycka till med jobbstarten.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem!
    Vilket vatten!
    Där skulle till och med jag (som vill ha varmt, långgrunt och inget sjögräs) kunna bada!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Låter som ni haft det helt underbart och mysigt :)

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...