20 november 2012

Firas...


...med en bukett ranunkel?

Ja, jag hoppas verkligen att vi kommer att firas ikväll i stadshuset!
Förskoleenheten jag arbetar på är nominerad i Kvalitetstävlingen som Stockholm håller för sina olika verksamheter. Vi är en av sju enheter i klassen förskola som nominerats och jag hoppas och tror att vi tar hem priset i år!

Nominerade enheter bjuds också på fin galamiddag i Blå Hallen efter en eftermiddag med föredrag, underhållning och mingel.
Jag ser fram emot kvällen!

Håll tummarna för oss!


4 kommentarer:

  1. Oj så roligt. Hoppas ni vinner då! Håller tummarna ...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad kul, vilken cred för er!!
    Så kul att läsa om hur bra du trivs med ditt jobb, och jag hoppas ni blir uppskattade för det jobb ni gör! En kompis ringde mig i morse. Hon och en kollega vill starta en webbutik då de båda är , citat, spylessa på sina jobb på förskolan. Blir nästan galen när jag hör hur de ständigt jobbar i motvind, och att pappersjobb tar sån tid att de knappt hinner vara med barnen! Förstår verkligen att det är jobbigt att gå till jobbet då, de valde ju att utbilda sig till förskollärare för att de vill vara med barnen, inte sitta framför en dator..
    Jag håller tummarna för er!
    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Men så roligt! Grattis, jag håller alla tummar och tår!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Wow, håller tummarna för er!

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...