2 december 2012

Hos mej

Så vacker i sitt åldrande

En sån fantastisk första advent vi har; solen lyser, snön bäddar in allt så vackert, det är lagom kallt och inne är alla ljuskransar och adventsljus tända. Det kan inte vara bättre!

Förutom tulpanerna då, de som gjort sitt och behöver ersättas. Jag kan nog göra det sedan jag varit på Agnes öppna lektion på Calle Flygare under eftermiddagen. Sedan ska vi vänta in maken som varit i England.
Han åkte med en vän i onsdags morse på en "remembering tour" till Manchester, Liverpool och Oxford. Vi har bombarderats med mms och jag är så glad att resan äntligen blev av, det hörs att han njutit av den även om vi igår fick sms med "läntar efter er nu". Och vi längtar...

Nu önskar jag er alla en fin första advent!




4 kommentarer:

  1. Här är det sol men ingen snö. bara frost som glimmar!

    Adventskram

    SvaraRadera
  2. Vi fick snö lagom till första advent. Barnen försvann naturligtvis ut direkt efter frukost. Själv tänder jag nu kaminen och myser lite en stund.
    Ha en skön adventssöndag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Här har vi ingen sol alls men snön lyser upp och jag är så nöjd så.

    Tulpaner är sina i alla sina stadier tycker jag. Här väntar jag på att hyacinterna ska slå ut.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vi har också haft en riktigt fin advent/vinterhelg här med snö, kyla och sol. Var i dina trakter idag också, soligt och fint!
    Kram från mig!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...