24 januari 2013

Ny vas


DIY

En annan av mina idéer som jag burit med mej sedan jag var i Köpenhamn i höstas är verkställd.
Då såg jag en ganska låg vas bestående av glascylindrar sammanbundna med ett brett skinnband.

Min variant är sju smala provrör sammanbundna av natursnöre. Den är lite ostadig så bara jag hittar den där gamla skinnrocken i förrådet ska jag skära ut ett band att linda runt.

Tänk den med några anemoner, sommarens första små ängsblommor, de första luktärtorna eller ...




8 kommentarer:

  1. Men vad himla fint - och fiffigt!!! Verkligen fin inspo, tack för det!! Jättefin bild också!

    Stööööörsta kraaaaaamen aka

    SvaraRadera
  2. snyggt! Tog du en tripp till folkungagatan eller?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja. Vilken underbar butik, nu behöver jag inte Panduro eller Creatima mer, där fanns ju allt och lite till!

      Radera
  3. Nu blev jag mycket inspirerad :D
    TACK!

    SvaraRadera
  4. Fint! Jag blir både inspirerad och frustrerad när jag ser allt fint alla göra. (inget negativt menat). Jag vill så mycket men hinner/orkar för lite. Jaja, helg i antågande så något ska det väl bli gjort.

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt!! Enkelt och fint!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fiffigt!

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  7. Jättefin idé :))
    Vacker bild också!!
    Trevlig helg till dej!
    Kramen

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...