2 juni 2013

Hoppsan!


Minnen från kollo

Jag är just inte den där nostalgiska typen, den som tittar bakåt och tänker att allt var bättre förr..

...men såhär i sommartider kan jag längta tillbaka till kollotiden, men bara ytterst lite...

Jag kan sakna växthuset, kaminen i stugan, det trånga mysiga sovloftet och dammen med sin porlande fontän.

Nu är det ett annat liv och jag ska strax ut i det, ut i den strålande solen en dag då jag inte har några måsten eller "detbordejaggöra" alls. Härligt!


2 kommentarer:

  1. Vi snackade ju lite om detta sist, atriumgården är ju inte dum den heller!

    kramen

    SvaraRadera
  2. Nej jag är inte heller nostalgisk. Jag blickar hellre framåt. Men visst finns det något man kan se med lite nostalgi på. kram Nilla

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...