5 oktober 2013

Nästan färdigt

Ny läslampa vid soffan

Nu är vardagsrummet nästan klart. Det som återstår är att ge tavlorna nya platser, men jag väntar på prints jag beställt från Millandande Sign innan jag tar itu med det jobbet.

Lampan, Ranarp från Ikea, har det bloggats flitigt om den senaste tiden och det har spridits att den ingår i en tillfällig höstkollektion. Så är det inte! Den är däremot en nyhet i ordinarie sortiment och finns även som bords- tak- och golvlampa.

Nu fortsätter lördagen hos oss, jag tror jag ska ta en kopp kaffe och en LCHF- chocolate chip cookie. Yes, så blir det!

Kramar till er alla/ Lena


1 kommentar:

  1. Fin lampa! Hoppas du är riktigt nöjd med ommöbleringen.

    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...