26 mars 2011

Gåva


Detta våningsfat fick jag i höstas av delar av släkten, har förstått att det var min svägerska Anna som stått för inköpet och det tackar jag ännu en gång för!

Nu står det på kollo och bara väntar på att fyllas med något fint.

Det ska få ett nytt bord att stå på, jag ska få ett litet gammalt bord av mamma. Det ska bara ta vägen om stadslägenheten för målning.
Färg? VITT förstås!

Har ännu inte bestämt vilken mässa jag ska till idag, återkommer senare med information.....

Kramar till er alla /Lena


2 kommentarer:

  1. Jättefint våningsfat!! Du får visa det sen igen när det står på nya bordet, som då blivit vitt dessutom :D

    Här nere, i skåne där jag bor, skiner solen för fullt idag. Så jag får väl se om jag sysselsätter mej med målning idag. Eller om jag går ut i trädgården och börjar rensa lite. Det är dags nu. En köldknäpp kommer det säkert. Men det som kommer upp nu kommer klara det även efter jag har rensat bort och klippt ner. Här nere är det så pass varmt om dagarna också. Men man ska inte vara för snabb om man bor längre upp. Men det är stor skillnad bara oss städer emellan. Fortsätter vädret osm nu så är det inte långt kvar innan knopparna på träden brister hos oss :D

    Ha en härlig lördag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir att du tyckte om det... :)
    Passar jättebra i ert lilla paradis :)

    Nästan lite sugen på att inhandla ett jag me, nu när jag ser det igen, väldigt vackert!!
    Såg det hemma hos någon eller i en tidning, för inte alls så länge sedan :)

    Kram på dej!!

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...