27 mars 2011

Min lördag


En sån härlig lördag!

Det blev ett besök på Antik och Kuriosamässan med fina Maria.

Skulle nog säga att mässan mer var kurios än antik, kanske till och med en härlig loppis, fast en dyr loppis!

Höll utkik efter silverbestick och ljusstakar, men kom hem med en silverbricka, köpt hos trevliga Christina och en glaskupa med tillhörande (slitet) glasfat!

Hem sent för ett litet klädbyte innan Maria och jag avslutade dagen med ett restaurangmiddag och efterföljande barbesök. Som sagt, en härlig lördag!

Nu önskar jag oss en skön söndag, kanske kan jag få in ett besök på trädgårdsmässan senare idag!

Lena

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken mysig blogg jag hittade!! Lägger mig som följare.

    Jättefin silverbricka och glasklocka du har köpt.

    Önskar dig en skön söndag.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fin bricka och kupa :) Kupan blir ju perfekt nu när man ska börja förgro fröer inomhus :D Synd du inte hittade silverbestick. Jag är också helt inne på det och letar som en tok på varje loppis. Nu är jag helt inne på någon sorts förrättsbestick. Men det är inte så lätt att hitta.

    Det lät som att du hade en alldeles underbar dag igår. Hoppas din dag blir lika mysig idag :)

    SvaraRadera
  3. Så roligt att hitta en ny blogg.Med koloni-inspiration också!!! kommer att kika in här framöver.Helt klart.Välkommen Du in till mig också!Vilken kanonkoloni Du/Ni har! kram *piah*

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg du har!!! Vackra saker och jag gillar "kollohuset"/EvaMarie

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...