24 april 2011

2000 läsare


2000 gånger sedan jag började blogga här, den 19 januari, har ni varit här! I alla fall om man ska lita på Susnets räknare.
Tittar jag på Bloggar Topplista är ni snart 8000!

Vilket som är jag glad att så många hittar hittar hit och tackar för det!

När jag först började skriva och lägga upp bilder trodde jag att det bara var för mej själv och möjligen någon familjemedlem. Ganska snart förstod jag att det också fanns en längtan att även andra, okända ville dela mina ord och tankar.
Hur skulle ni kunna hitta mej i den stora sfären av bloggare som skriver och berättar om nästan detsamma som jag? Och som gör det med så fantastiskt vackra bilder till?

-Kommentera, mamma, kommentera, sa min bloggande 12-åring.
-Det kan man väl inte, jag känner dem ju inte!
- Kommentera!

Till slut vågade jag det, det var någon av er som skrev om något ställe jag också besökt. Och jag fick en kommentar tillbaka! Så förvånande och så kul!
Nu lämnar ni kommentarer och varje tanke är mycket värd, jag blir glad.

Jag följer några bloggar regelbundet och det ger mej mycket inspiration. Andra tittar jag på som hastigast och skulle vilja lägga mej som följare av, men bloggtiden är begränsad så jag måste låta bli!

Bloggandet har givit mej kreativiteten tillbaka. Den har legat i vila något år, men nu har jag ständigt något på gång. Jag har också på allvar tagit tag i delar i mitt hem som jag blundat för länge. Sånt som "det gör jag sen"-projekt. Jag har fått en knuff i rätt riktning.

Jag har skrivit mycket om min kollolängtan och det är roligt att äntligen få ge er glimtar från mitt liv där.

Två tusen kramar till er alla (eller ska det vara 8000?) / Lena

4 kommentarer:

  1. Grattis till dina besökare. Visst är det roligt. Jag fattar inte heller hur många som dagligen kikar in hos mig, jag tycker jag bara svamlar som mest hela tiden. Men tydligen är det några som gillar det jag skriver och visar och det är superroligt. Jag är så tacksam för mina besökare.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. grattis till alla besökare. visst är bloggvärlden härlig. Jag får så mycket inspiration från alla härliga bloggar. Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  3. :-) ja nu när du säger det så verkar vi pedagoger överrepresenterade här i bloggvärlden. Undra just hur det kan komma sig. Tack för titten i bloggen. Jag tittar förbi igen.

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla besökare! Jag har just hittat hit till din fina blogg, för jag såg att du hade lagt till dig som följare på min blogg. Tack för det! :)

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...