13 maj 2011

Längtar...


....hit till min sängsoffa på kollo!

Två 80cm-sängar ställda i vinkel fungerar som soffa för familjen på kvällar då vi antingen spelar spel, tittar på play-Tv eller en hyrd film.

Har vi övernattande gäster fungerar de naturligtvis som sängar. Där sover vi också om dottern har nattgäster- de får ta vårt "rum" på loftet.

Några av kuddarna är sydda av dukar jag fått av en broderande polis, andra är sydda av bitar av broderier från gamla lakan, åter andra är köpta.....

En salig blandning alltså!

Kramar/ Lena

Detta är ett av de inlägg som försvann när Blogger strulade. Tyvärr försvann också gulliga kommentarer!

1 kommentar:

  1. Hihi - jag får en rolig bild för mitt inre! En stor och reslig man i polismundering som sitter och broderar i radiobilen! =) Jättefin lösning med sängarna/soffan, ser så mysigt och inbjudande ut.
    Här är det också konfirmation i helgen, dags för yngsta dottern att visa sina kunskaper... =)
    Ha en fin helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...