20 juni 2011

Vill veta...



..men kommer aldrig ihågvad jag köpt och satt i rabatterna!

Har löst problemet genom att köpa "fröpinnar" på Granit och skriva vad plantan heter med vattenfast penna. Fint!

Igår påbörjade jag min lightrenovering av kolloköket, har en liten väggsnutt kvar, annars är väggar och tak klara och jag är helt ledbruten.

Det är lågt till tak på kollo, inte så att jag bekvämt kan stå på golvet och måla, men nästan och när jag står på en stol kommer jag för nära och det är inte heller bekvämt! Dessutom är håret fullt av färg eftersom jag slår i taket hela tiden när jag använder stolen....

Nu regnar det inte och jag funderar på om trädgården ska få sitt eller om jag ska fortsätta måla. Har "matbordsdelen" och hallen kvar....

3 kommentarer:

  1. Vilka snygga "skyltar". Skulle jag också vilja ha minsann.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra tips,speciellt då jag med flyttar runt på växterna hej-vilt.Mina clematisar strejkar nog snart.Vet snart inte vilken som är vilken...hmm...
    kram *piah*

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Visst är det roligt att måla. Det är nog för att man får snabbt ett resultat. Härlig utsikt från köket.
    Ha en bra dag.
    Camilla

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...