17 juli 2011

Himlavit


Dagen blev så härlig som jag tänkte i morse! Maken plockade hallon och jordgubbar, vi tog en tur till Plantagen där jag köpte mer svart flis som nu omgärdar damm- och pionplanterinen.
På eftermiddagen gjöt jag... vad det blev visar jag senare!

Nu har vi vinkat av mannen som ska jobba sin sista vecka och dottern och jag stannar här så länge vi har lust!


Beställde den vackra trädgårdssaxen från Himlavit sedan jag sett den på någons blogg!
Den är så fin att den fått en egen plats så jag alltid vet var den är när jag behöver den, och det gör jag ofta!

3 kommentarer:

  1. Jättefin sax, pryder verkligen sin plats på väggen!
    Jag är sååå sugen på att börja gjuta, jag tror jag åker och köper grejer i morgon! =)
    Ha en fin kväll, vännen.

    Kram kram

    Pssst... i morgon öppnar bloppisen! ;)

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt kul att gjuta, fin sax vacker att bara titta på!
    Ha det bra!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Underbar sax!!
    Fortsätt mys du och dottern, det låter härligt!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...