5 augusti 2011

Fredag


Igår målade dottern färdigt i hallen, nu har vi en helt vit nedervåning, och idag ska jag plocka i ordning där. Nu, innan det är för varmt inne!

Vilka fantastiska dagar vi haft, sol och runt 25 grader sedan i tisdags.
Ett riktigt fint sätt att avsluta semestern!

I början av sommaren satte jag frön från Blomsterböna runt en stör bakom växthuset. Jag hade några fröer från favoriten kvar så de kom också i jord.

Nu blommar den VITA luktärten mitt i allt det gröna och rosa. Här mår de bättre än i min vita rabatt där bara ett fåtal fröer grott, kan nog till och med plocka med en bukett när jag åker härifrån på söndag!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka gröna fingrar du har. Underbara bilder. Visst är det härligt väder, det är bara att passa på och njuta av det goda.
    Ha det!
    Kram

    SvaraRadera

Tack, fina du, för att du tänker om mitt inlägg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...